آیا jbl go 2 گزینه مناسبی برای خرید است؟

آیا jbl go 2 گزینه مناسبی برای خرید است؟ -

خلاصه :

آیا jbl go 2 گزینه مناسبی برای خرید است؟ JBL GO 2 یک بلندگوی فوق العاده جمع و جور است که ضد آب است و واقعاً می تواند ضربه را تحمل کند. در حالی که اندازه کوچک آن پتانسیل عملکرد صوتی آن را محدود می کند، می تواند به طرز شگفت آوری بلند باشد و دارای یک بلندگوی خوش دست است که به آن کمک می کند تا به یکی از خوش گردترین بلندگوهای فوق فشرده در بازار تبدیل شود.

 آیا jbl go 2 گزینه مناسبی برای خرید است؟

توضیحات :

وقتی صحبت از عملکرد صدا به میان می‌آید، معمولاً این اتفاق می‌افتد که بلندگوهای بزرگ‌تر فقط به این دلیل که فضای بیشتری برای بسته‌بندی درایورهای بهتری دارند که می‌توانند هوای بیشتری را جابجا کنند، صدای بهتری دارند. این فقط فیزیک است. با این حال، بلندگوهایی وجود دارند که صدای آنها بسیار بلندتر از اندازه آنهاست  JBL GO 2 یکی از این بلندگوها است.

ابعاد JBL GO فقط 71.2 x 86.0 x 31.6 (میلی‌متر) است، اما به‌طور شگفت‌انگیزی صدای بلندی دارد. با توجه به اندازه آن، عملکرد صوتی خوب است. حتی اگر پاسخ باس نتواند با صدای متوسط و اوج صدای تمیز مطابقت داشته باشد.

عمر باتری 5 ساعته آن چیزی را برای شما به ارمغان می آورد، اما با 40 دلار (30 پوند، 50 دلار استرالیا)، این اسپیکر ضد آب IPX7 برای کسانی که بیش از هر چیز به قابلیت حمل نیاز دارند، بسیار رویایی هست.

طرح

JBL GO 2 ظاهر پارچه ای معمولی سایر بلندگوهای ضد آب را ندارد. در عوض، دارای بدنه لاستیکی است که احساس دوام به شما میدهد. اگر می ترسید مانند بقیه در ساحل با یک جعبه سیاه معمولی به نظر برسید، GO 2 در 12 رنگ خیره کننده عرضه می شود تا بتوانید یکی را انتخاب کنید که بهترین سلیقه شما را نشان دهد.

در جلوی اسپیکر یک لوگوی بزرگ JBL و یک توری وجود دارد که اجازه می دهد صدا به بیرون پخش شود. هیچ مشبک پشتی برای رادیاتورهای باس غیرفعال وجود ندارد، همانطور که ممکن است در بلندگوهایی مانند Sony SRS-XB41 پیدا کنید ، اما برای بلندگوهایی با این اندازه انتظار نمی رود. آیا jbl go 2 گزینه مناسبی برای خرید است؟

تمامی کنترل ها در بالای اسپیکر قرار دارند. شما دکمه هایی برای پاور، جفت شدن، صدا و یک دکمه چند منظوره دارید. دومی به عنوان کنترل های پخش عمل می کند و با فشار طولانی دستیار صوتی تلفن شما فعال می شود. این همچنین به این معنی است که یک بلندگو وجود دارد که به شما امکان می دهد دستیار صوتی خود را کنترل کنید یا تماس بگیرید. با این حال، بلندگو حساسیت خاصی ندارد و باید بلند صحبت کنید.

کارایی

اجازه ندهید جثه کوچک آن شما را گول بزند، JBL GO 2 واقعاً می تواند آهنگ ها را تغییر دهد. ما متوجه شدیم که صدای 50 درصد برای گوش دادن به موسیقی خوب است و افزایش آن به بیش از 75 درصد واقعاً صدای کامل و شگفت‌آوری را برای چنین بلندگوی کوچکی ارائه می‌کند.

در حالی که بیس اساسا وجود ندارد، متوسط و اوج صدایی فشرده و روان دارند. صدا کاملاً باریک است که از یک بلندگوی مونو انتظار می رود اما سایر بلندگوهای بلوتوث کار بهتری برای پخش موسیقی به بیرون انجام می دهند. به علاوه، JBL GO 2 فقط صدا را به جلو پخش می کند.

نظر دارسو

اگر کوچکترین اسپیکر بلوتوث قابل حمل را می خواهید، JBL GO 2 یک رقیب است، مخصوصاً از نظر قیمت. محدودیت‌های اندازه فیزیکی، توانایی‌های صوتی و عمر باتری آن به سختی قابل توجه است، اما ما از صدای بلندی بلندگو تحت تأثیر قرار گرفتیم.

نزدیکترین رقیب JBL GO 2 به شکل JBL Clip 2 از داخل خانواده می آید. Clip 2 همچنین ضد آب است و دارای یک گیره مفید برای سفر و استفاده در خارج از منزل است. با این حال، Clip 2 دو برابر قیمت دارد .

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند