طراحی گلکسی A54 سامسونگ از طریق تصاویر فاش شده فاش شد

طراحی گلکسی A54 سامسونگ از طریق تصاویر فاش شده فاش شد -

سامسونگ گلکسی A53 در ماه مارس امسال رونمایی شد، اما انتظار می‌رود که جانشین آن - گلکسی A54 - زودتر عرضه شود، احتمالاً در ژانویه 2023 به جای مارس. هنوز خبری از سامسونگ درباره گلکسی A54 منتشر نشده است، اما به لطف OnLeaks ، اکنون می دانیم که این گوشی هوشمند چگونه خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A54 از جلو شبیه به A53 به نظر می رسد زیرا حول یک صفحه نمایش پانچ در مرکز ساخته شده است که قطر آن 6.4 اینچ است و 0.1 اینچ کوچکتر از صفحه نمایش A53 است. اگرچه نرخ رفرش (120 هرتز) و وضوح (FullHD+) مشابه گلکسی A53 است.

طراحی گلکسی A54 سامسونگ از طریق تصاویر فاش شده فاش شد

در پشت، سامسونگ گلکسی A54 از سه دوربین به جای چهار دوربین مانند گلکسی A53 بهره می برد. اینها از صفحه تخت بیرون زده اند زیرا مانند دوربین های A53 در داخل جزیره دوربین قرار ندارند.

تنظیم دوربین پشتی گلکسی A53 توسط یک واحد 64 مگاپیکسلی مطرح بود، اما شایعه شده است که گلکسی A54 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است .

طراحی گلکسی A54 سامسونگ از طریق تصاویر فاش شده فاش شد

سامسونگ گلکسی A54 دارای یک پورت USB-C در پایین است که توسط یک مشبک بلندگو و میکروفون اصلی در کنار آن قرار دارد. در بالا شیار سیم کارت با یک میکروفون دیگر وجود دارد، در حالی که قاب سمت راست گوشی هوشمند دکمه تنظیم صدا و پاور را در خود جای داده است.

به نظر نمی رسد که دکمه پاور اسکنر اثر انگشت تعبیه شده باشد، بنابراین به احتمال زیاد ما یک راه حل زیر نمایشگر مانند Galaxy A53 دریافت خواهیم کرد، به این معنی که A54 دارای صفحه نمایش AMOLED خواهد بود.

طراحی گلکسی A54 سامسونگ از طریق تصاویر فاش شده فاش شد

با ضخامت 8.2 میلی‌متری، گلکسی A54 سامسونگ 0.1 میلی‌متر از A53 ضخیم‌تر است، اما این به معنای باتری بزرگ‌تر است زیرا شایعات قبلی ادعا می‌کردند که گلکسی A54 با باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود (A53 دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است).

سامسونگ گلکسی A54 قبلاً گواهینامه 3C را دریافت کرده است و در هفته‌های آینده با نزدیک‌تر شدن به عرضه مورد انتظار آن، باید بیشتر در مورد آن بشنویم.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
6 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند