دوربین فاش شده سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

دوربین فاش شده سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا  -

اولین نمونه دوربین فاش شده سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نسبت به S22 اولترا پیشرفت بسیار خوبی را نشان می دهد

به نظر می‌رسد که Ice Universe افشاگر نمونه اولیه گلکسی S23 Ultra سامسونگ را در دست گرفته و نمونه‌ای از دوربین را به اشتراک گذاشته است. واضح است که کار روی تلفن هنوز کامل نشده است (چند ماه دیگر راه اندازی نخواهد شد)، اما نتایج امیدوار کننده است.

S23 Ultra اولین گوشی 200 مگاپیکسلی سامسونگ خواهد بود که از سنسور توسعه یافته توسط خود سامسونگ استفاده می کند. با این حال، این یکی از سنسورهای ISOCELL 200 مگاپیکسلی نخواهد بود (HP1 و HP3)، بلکه یک طراحی جدید (1/1.3 اینچ، 0.6 میکرومتر) خواهد بود. همچنین، ظاهراً از حالت 50 مگاپیکسلی (به جای تنها 12.5 مگاپیکسل و 200 مگاپیکسل همانطور که در ابتدا ادعا شده بود) پشتیبانی می کند، اما این حالت هنوز در دست توسعه است.

در اینجا برشی از عکس های گرفته شده توسط Galaxy S23 Ultra و S22 Ultra (16x ارتقا یافته) است. تلفن جدید تصویر بسیار واضح‌تری تولید می‌کند و می‌تواند خطوط موازی فشرده‌تر را حل کند، در حالی که مدل فعلی آنها را با هم محو می‌کند. توجه داشته باشید که بهبود تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی برای این عکس غیرفعال شده است.

دوربین فاش شده سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

با حرکت از دوربین اصلی، انتظار می‌رود گلکسی اس 23 اولترا دوربین‌های تله‌فوتوی قدیمی اولترا 2022 را حفظ کند. با این حال، به گفته افشاگر (که هنوز از ادعای خود با عکس ها پشتیبانی نکرده است) ، بهبود پردازش تصویر کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد.

باز هم، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا ماه‌ها با بازار فاصله دارد (انتظار می‌رود در ژانویه یا فوریه عرضه شود) و سامسونگ معمولاً به‌روزرسانی‌های دوربین را پس از راه‌اندازی ارائه می‌کند، بنابراین این را فقط پیش‌نمایشی از توانایی‌های Ultra جدید در نظر بگیرید.

نظر خود رو درباره تصاویر لو رفته و کیفیت دوربین این گوشی موبایل در زیر این پست برای ما ارسال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
8 + 3=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند