شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را به دستگاه‌های گلوبال معرفی می‌کند

شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را به دستگاه‌های گلوبال معرفی می‌کند -

شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را به دستگاه‌های گلوبال معرفی می‌کند

شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را به دستگاه‌های گلوبال معرفی می‌کند و تجربه اصلی را در عین بهبود کارایی و شخصی‌سازی افزایش می‌دهد.

این شرکت امروز سیستم عامل نسل بعدی خود، MIUI 13 را در جریان عرضه جهانی Redmi Note 11 Series به بازارهای بین المللی معرفی کرد.

در سه ماهه چهارم 2021، تعداد کاربران فعال ماهانه MIUI از 500 میلیون فراتر رفت. این نسل سیستم عامل ارتقای همه جانبه ای را با تمرکز بر بهبود تجربه اصلی ارائه می دهد از جمله ذخیره سازی سریع تر، راندمان فرآیند پس زمینه بالاتر، پردازش هوشمندتر و عمر باتری بیشتر در کنار ویژگی های مفیدی مانند نوار کناری و ابزارک ها .

شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را به دستگاه‌های گلوبال معرفی می‌کند

ارتقای تجربه اصلی به سطح جدیدی

MIUI 13 Liquid Storage را معرفی می کند، یک روش جدید در سطح سیستم برای مدیریت نحوه ذخیره فایل ها در دستگاه ها.

در دستگاه‌های سنتی، زمانی که ما دائماً داده‌ها را روی دستگاه‌های خود می‌نویسیم و بازنویسی می‌کنیم، به مرور زمان فضای ذخیره‌سازی دستگاه تکه تکه می‌شود.

تنها پس از 36 ماه، این امر سرعت خواندن و نوشتن را تا 50% کاهش می‌دهد.

این همچنین بر سرعت دسترسی شما به برنامه‌ها و سرعت دسترسی آن برنامه‌ها به منابع ضروری خود تأثیر می‌گذارد سرعت همه چیز را کاهش می‌دهد.

Liquid Storage جدا شدن اطلاعات در حافظه را کاهش می دهد و به طور فعال داده های ذخیره شده را مدیریت می کند و راندمان defragmentation را تا شست درصد بهبود می بخشد. در دراز مدت سرعت خواندن و نوشتن برخی دیگر از سیستم‌عامل‌های اندروید پس از 36 ماه تا 50 درصد کاهش می‌یابد در حالی که MIUI 13 تا 95 درصد را حفظ می‌کند که به کاربران تجربه‌ای جدید و طولانی‌تر می‌دهد و طول عمر دستگاه را طولانی‌تر می‌کند.

برای افزایش بیشتر عملکرد

حافظه تمیزه شده MIUI 13 ، یک روش مدیریت حافظه فوق العاده خوب، کارایی RAM را به سطح جدیدی می رساند. این ویژگی نحوه استفاده برنامه ها از حافظه را تجزیه و تحلیل می کند و فرآیندهای استفاده از RAM یک برنامه را به وظایف مهم و غیر مهم تقسیم می کند. سپس تمام کارهای بی اهمیت را می بندد و به برنامه ها اجازه می دهد از حافظه فقط برای مواردی که در حال حاضر برای شما مهم هستند استفاده کنند و به شما امکان می دهد برنامه های بیشتری را بدون کاهش عملکرد اجرا کنید.

ویژگی‌های کاملاً جدید برای بهبود کارایی و شخصی‌سازی تجربه

با ابزارک‌های کاملاً جدید کاربران می‌توانند گوشی‌های هوشمند خود را با ماژول‌های راحت و اعلان‌ها در App Vault یا در صفحه اصلی شخصی‌سازی کنند.

آن‌ها به‌روز ماندن با مواردی مانند اعلان‌ها، فهرست‌های کارها، آب‌وهوا و موارد دیگر را آسان می‌کنند. MIUI 13 از ویجت هایی با اندازه های مختلف پشتیبانی می کند. با در دسترس بودن گزینه های 2×1، 2×2، 2×3، 4×2، و 4×4، کاربران می توانند اطلاعات مهم تری را روی یک ویجت قرار دهند و ویجت ها را در جایی قرار دهند که ممکن است قبلاً مناسب نبوده باشند.

دسترسی

مدل‌های زیر موج اول MIUI 13 را در سه‌ماهه اول 2022 عرضه می‌کنند و برنامه زمان‌بندی انتشار سایر دستگاه‌ها به تدریج در وب‌سایت MIUI منتشر می‌شود. برنامه عرضه ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
9 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند