دیلیت اکانت تلگرام فوری با لینک مستقیم

دیلیت اکانت تلگرام فوری با لینک مستقیم - دیلیت اکانت تلگرام

وقتی کلمه تلگرام را می‌شنویم اولین مفهومی که به ذهنمان می‌آید "ارتباط" است، چگونه می‌توانیم تصور کنیم که این ارتباط گاهی نیاز به قطع شدن دارد؟ این اقدام که کمی سخت هم است به معنای ترک کردن یک برنامه محبوب چت و ارتباطات در دنیای مدرن است.

با این حال، مواقعی پیش می‌آید که احساس می‌کنیم باید این ارتباط را به دلایل مختلفی قطع کنیم. ممکن است حفظ اطلاعات شخصی، حریم خصوصی یا حتی حال  روحی و روانی ما به خطر افتاده باشد. در چنین شرایطی، دیلیت اکانت تلگرام به عنوان یک گام مهم برای حفظ خودمان و حفظ امانت اطلاعات ما نقش مهمی دارد.

در این مقاله روش های مختلف دلیت اکانت تلگرام را به صورت کامل و تصویری توضیح می‌دهیم. سپس به بررسی دلایل دیلیت اکانت تلگرام به صورت خودکار میپردازیم.

دیلیت اکانت سریع تلگرام با لینک

 

برای دیلیت اکانت سریع تلگرام با لینک مستقیم باید برنامه تغییر آی پی خود را روشن کرده سپس  وارد سایت تلگرام شوید.

 

لینک مستقیم دلیت اکانت تلگرام

Delete Account telegram

 

در صفحه باز شده کادری را میبیند که برای وارد کردن شماره تلفن است باید شماره تلفن را به همراه کد کشور وارد کنید. کد ایران 98+ است و باید به جای صفر اول شماره تلفن خود این کد را قرار دهید. سپس روی دکمه Next کلیک کنید.

 وارد کردن شماره برای دیلیت اکانت تلگرام

 

در مرحله بعدی فیلد دیگری به صفحه اضافه خواهد شد و از شما میخواهد کد ارسالی به اکانت تلگرام خود را در این فیلد وارد کنید. اگر شماره تماس خود را به درستی وارد کرده باشید کد به اکانت تلگرامتان ارسال میشود. شما باید از طریق گوشی موبایل یا سیستم خود وارد اکانت تلگرام شوید و کد ارسالی توییتر را کپی یا حفظ کنید. دوباره به صفحه دیلیت اکانت بازگردید و کد ارسالی را در فیلد مشخص شده وارد کنید.

سپس روی Confirmation Code و بعد از آن روی Sign In کلیک کنید.

روش دلیت اکانت تلگرام

اگر کد تایید را درست وارد کرده باشید صفحه جدیدی برای شما باز میشود. شما باید روی گزینه Delete Account کلیک کنید.

دیلیت اکانت مستقیم تلگرام

در صفحه بعدی از شما دلیل دلیت اکانت تلگرام پرسیده میشود. پاسخ به این بخش اختیاری است. شما باید روی گزینه کلیک  Delete My Account  کنید.

و درنهایت باید دلیت اکانت تلگرام خود را با کلیک روی دکمه قرمز رنگ به نام  Yes, delete my account کامل کنید.

دلیل دیلیت اکانت تلگرام

بعد از انجام تمام مراحل پیغام Your account was successfully deleted from our system. Come back soon  را میبینید به این معنی که دلیت اکانت تلگرام شما انجام شده است.

دیلیت اکانت فوری تلگرام

حذف خودکار اکانت تلگرام

اگر مدت زمانی طولانی با اکانت تلگرام  خود آنلاین نشوید تلگرام اکانت شما را به صورت خودکار حذف می‌کند. این مدت زمان به صورت خودکار روی ۶ ماه قرار دارد. یعنی اگر ۶ ماه در تلگرام آنلاین نشوید اکانت شما حذف خواهد شد. خوشبختانه شما می‌توانید این زمان را تغییر دهید و مثلا به یک سال افزایش دهید. برای اینکار مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد برنامه تلگرام شده و در گوشه بالایی کنار کلمه تلگرام- سه خط را لمس کنید.

سپس از منوی باز شده تنظیمات یا (setting) را انتخاب کنید.

 تنظیمات تلگرام

دوباره در منوی باز شده گزینه حریم خصوصی و امنیت یا (Privacy and Security) را انتخاب کنید.

 حریم شخصی در تلگرام

در صفحه باز شده در بخش Delete my account  گزینه If away for را لمس کرده و زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. کوتاهترین بازه ۱ ماهه و بلندترین بازه یک ساله است.

 

حذف خودکار اکانت تلگرام

دیلیت اکانت خودکار تلگرام

چرا تلگرام اکانت را پس از مدتی به صورت خودکار حذف می‌کند؟

 

به صورت کلی تلگرام اکانت‌ها را به صورت خودکار حذف نمی‌کند. اگر اکانت  تلگرام شما به صورت خودکار حذف شده است، ممکن است مربوط به سیاست‌های تلگرام یا فعالیت‌های شما در این پلتفرم باشد. در زیر تعدادی از دلایل ممکن برای حذف اکانت تلگرام آورده شده است:

  1. 1. عدم استفاده مداوم: تلگرام اکانت‌هایی را که به مدت طولانی استفاده نشده‌اند، به عنوان اکانت‌های غیرفعال در نظر میگیرد و آن‌ها را پس از مدتی حذف می کند.
  2. نقض قوانین تلگرام: اگر شما قوانین و مقررات تلگرام را نقض کرده و یا فعالیت‌های غیرقانونی یا تخریبی انجام داده باشید، تلگرام ممکن است اکانت شما را حذف کند.
  3. 3. ارسال پیام‌های نامناسب: اگر شما پیام‌هایی حاوی محتوای نامناسب، تبلیغات ناخواسته، تهدید یا توهین به دیگران ارسال کنید، تلگرام ممکن است برخوردهای لازم را انجام دهد و اکانت شما را حذف کند.
  4. 4. نقض حقوق تجاری: اگر شما محتواهایی را بدون مجوز مالک حقوق تجاری آن منتشر کنید، تلگرام ممکن است اکانت شما را حذف کند.
  5. 5. سوءاستفاده از ربات‌ها و ابزارهای اتوماسیون: اگر شما از ربات‌ها و ابزارهای اتوماسیون برای ارسال پیام‌های اسپم یا انجام فعالیت‌های تخریبی استفاده کنید، تلگرام ممکن است اکانت شما را حذف کند.

تلگرام به منظور حفظ امنیت و تجربه کاربری بهتر برای همه کاربران، قوانین و مقرراتی را تعیین کرده است و از افراد انتظار دارد که این قوانین را رعایت کنند. اگر اکانت شما حذف شده است و شما به نظر می‌رسد که این حذف نادرست بوده است، می‌توانید با تیم پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید و وضعیت خود را اطلاع دهید.

 

سوالات متداول درباره دلیت اکانت تلگرام

 

چرا نمیتوانم برای دیلیت اکانت وارد سایت تلگرام شوم؟

زیرا سایت تلگرام فیلتر است و باید از یک برنامه تغییر آی پی برای دسترسی به آن استفاده کنید.

آیا با دلیت اکانت تلگرام تمام چت های من پاک خواهد شد؟

بله بعد از دلیت اکانت شما به هیچکدام از چت ها و فایل های تلگرام خود دسترسی نخواهید داشت. ولی چت های شما برای مخاطبانتان حذف نخواهد شد.

من به حسابم دسترسی ندارم آیا میتوانم اکانت تلگرامم را حذف کنم؟

خیر زیرا هنگام دیلیت اکانت تلگرام یک کد به اکانت تلگرام شما ارسال می‌شود و باید حتما به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

آیا دیلیت اکانت تلگرام محدودیت نیز دارد؟

بله اگر شما در یک بازه زمانی کوتاه بیشتر از ۳ بار اکانت تلگرام خود را حذف کرده و دوباره اکانت بسازید به مدت ۳ هفته امکان ثبت نام مجدد در تلگرام را نخواهید داشت.

آیا پس از دیلیت اکانت تلگرام افرادی که بلاک کرده ام از بلاک خارج میشوند؟

اگر بعد از دلیت اکانت تلگرام مجدد در تلگرام ثبت نام کنید افرادی که قبلا بلاک کرده اید از بلاک خارج میشوند.

چرا بعد از وارد کردن شماره برای دیلیت اکانت تلگرام کد تایید برایم ارسال نمیشود؟

ممکن است شماره تماسی که با آن اکانت تلگرام دارید را به اشتباه وارد کرده باشید.

برای جلوگیری از حذف خودکار اکانت توسط تلگرام چه باید کرد؟

اولا بهتر است با قوانین فعالیت در تلگرام آشنا شوید و به آنها توجه کنید. دوما بازه حذف خودکار در صورت عدم استفاده از اکانت را به یک سال تغییر داده و در بازه های مختلف به اکانت خود سر بزنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 4=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند