معرفی 10 مدل از بهترین جاروبرقی‌های رباتیک + راهنمای خرید

معرفی 10 مدل از بهترین جاروبرقی‌های رباتیک + راهنمای خرید - راهنمای خرید جاروبرقی رباتیک

سال‌های نه چندان دور مواردی چون ربات‌ها، لوازم خانگی هوشمند، ماشین‌های تمام اتوماتیک و... تنها در فیلم‌ها و سریال‌ها مشاهده می‌شدند. به‌نحوی‌که وجود و حضور هر یک از این موارد در دنیای واقعی دور از ذهن به نظر می‌رسید. اما روند پیشرفت تکنولوژی خیلی سریع‌تر از آن که فکر می‌کردیم؛ بسیاری از تکنولوژی‌های ناممکن را ممکن نموده است. به‌نحوی‌که امروزه شاهد انواع لوازم منزل هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، ربات‌ها، ماشین‌های هوشمند و... هستیم. جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک یکی از موارد فوق به شمار می‌رود. نسل جدید جاروبرقی‌ها هوشمند تغییرات زیادی را در سبک زندگی افراد ایجاد نموده‌اند. شاید می‌توان گفت که انجام فرایند پاک‌سازی منزل را بسیار تسهیل بخشیده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید، جاروهای برقی سنتی یا شارژی با موتور قدرتمند و شیوه طراحی خاص خود، نه تنها زمان تمیز نمودن را کاهش می‌دهند؛ بلکه امکان پاک‌سازی نقاط غیرقابل‌دسترس را نیز تا حدی فراهم می‌نمایند. با این حال فعالیت فیزیکی و وابستگی ما برای به سرانجام رسیدن کار می‌تواند سلامتی ما را در طول زمان دچار مشکلاتی کند. خم یا راست شدن بیش از حد و درگیری مفاصل در طولانی مدت، امراضی مانند: کمردرد، پا درد و... را به همراه دارد. ازاین‌رو جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک می‌تواند جایگزین مناسبی برای تمامی روش‌های موجود باشند. جاروبرقی هوشمند رباتیک در چند سال اخیر طراحی و روانه بازار شده‌اند. این دسته از جاروبرقی‌ها عملکرد اتوماتیک دارند. تنها با فشردن دکمه پاور، فعالیت تمیز نمودن محیط را آغاز می‌نمایند؛ بدون این که نیازی باشد شما در طول انجام پاک‌سازی خود را درگیر کنید. درنتیجه می‌توانید زمان خود را به کار‌های مهم‌تر اختصاص دهید. همچنین سلامت شما هم به خطر نمی‌افتد. لازم به ذکر است جاروهای هوشمند رباتیک هر کدام از تکنولوژی، قدرت و ویژگی‌های متفاوتی بهره می‌برند. موارد مذکور نه تنها امکانات متفاوتی را به شما ارائه می‌دهند؛ بلکه بر روی قیمت این گجت کاربردی نیز تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین در این مقاله به بررسی جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک موجود در بازار می‌پردازیم. اگر شما هم قصد خرید جاروبرقی هوشمند رباتیک را دارید؛ همراه مجموعه دارسو بمانید.

چرا جاروبرقی رباتیک خریداری نمایم؟

با توجه به این که جاروبرقی‌های رباتیک از جدیدترین و به‌روز‌ترین تکنولوژی‌ها بهره می‌برند؛ قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارند. قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع، مزایای زیادی را به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین ما در این بخش، مزایای جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک را برایتان به تفصیل شرح می‌دهیم:

صرفه‌جویی در وقت

شاید بتوان گفت وقت یکی از مهم‌ترین المان‌های زندگی محسوب می‌شود. همه‌ی ما در تلاشیم؛  زندگی روزمره و وقت خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی نماییم تا بتوانیم بهترین استفاده را از آن ببریم. یکی از راه‌های مدیریت وقت و زمان، استفاده از لوازم هوشمند و اتوماتیک در کارهای روتین منزل است. جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک با عملکرد اتوماتیک و هوشمند خود می‌تواند به شما در مدیریت وقت کمک قابل‌توجهی نماید. شما می‌توانید گجت مذکور را به صورت ریموت، چه در منزل و چه در بیرون از منزل برنامه‌ریزی و راه‌اندازی کنید تا به تمیزکاری منزل یا محیط کارتان بپردازد. سپس وقت آزاد خود را به کارهای مهم‌تر یا تفریحات جالب‌تر اختصاص دهید.

قابلیت استفاده برای سطوح مختلف

هیچ اهمیت ندارد که کف منزل یا محیط کار شما با چه نوع متریالی پوشیده شده باشد. جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک با سنسورهای قابلیت چند سطحی و تشخیص لبه می‌توانند انواع پوشش همچون: سنگ، فرش، موکت، چوب، پارکت، لمینت و... را به خوبی شناسایی کرده و فرایند پاک‌سازی را مطابق با نوع آن انجام دهند؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید جاروکشی را به دست جارو رباتیک خود بسپارید.

دسترسی به نقاط صعب‌العبور

حضور تعداد زیادی لوازم مختلف در محیط منازل یا محیط کار، فرایند جاروکشی را با مشکلات مختلفی مواجه می‌کنند. برای اغلب افراد دسترسی و پاک‌سازی کامل سطوح زیرین لوازمی چون: تخت‌، مبلمان، سرویس ناهارخوری، درزهای میان مبل‌ها، میز تلویزیون، گوشه‌های دیوار و... بسیار دشوار است. همچنین برای انجام آن ناچار به جا‌به‌جایی وسایل مذکور خواهید شد. ازاین‌رو جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک با طراحی مناسب خود می‌توانند دسترسی به نقاط صعب‌العبور را آسان سازند؛ بنابراین بدون هیچ زحمت زیادی تمامی نقاط پاکیزه خواهند شد.

بدون دخالت دست

یکی از بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین مزایای جاروبرقی‌های رباتیک، عدم نیاز به دخالت انسان است. این جاروها به شکی طراحی شده‌اند که طی انجام پاک‌سازی نیازی به کنترل شما نداشته و می‌توانند خودکار و اتوماتیک تمامی کارها را به اتمام برسانند. درنتیجه شما می‌توانید به سایر کارهای خود برسید.

مناسب برای افراد ناتوان جسمی

برای افرادی که از انواع معلولیت‌ها، ناتوانی‌ها و بیماری‌های مفصلی رنج می‌برند؛ انجام کارهای فیزیکی نظیر تمیز نمودن منزل، شستشو ظروف، شستن لباس‌ها و... به روش‌های رایج و معمول دشوار باشد. هرچند که لوازم هوشمند کار را برای این عزیزان تا حد زیادی راحت نموده‌ است. جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک یکی از این لوازم هوشمند محسوب می‌شوند. با جاروی مذکور می‌توانید بدون نیاز به فعالیت خاصی، محیطی پاکیزه و تمیز در اختیار داشته باشید.

بهره‌گیری آسان

اکثر جاروبرقی‌های رایج و معمول در بازار با تعداد زیادی لوله، سری‌های متفاوت و... ارائه می‌شوند که مونتاژ آن‌ها فرایندی زمان‌بر به نظر می‌رسد. همچنین وزن سنگین جاروبرقی‌های مذکور نیز جابه‌جایی و استفاده را دشوار می‌نمایند. جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک می‌توانند تمامی مشکلات گفته شده را کاملا برطرف کنند. جاروهای رباتیک با وزن سبک خود، جابه‌جایی و حمل‌ونقل را تسهیل می‌بخشند. همچنین برای بهره‌گیری از آن‌ها نیاز به مونتاژ سری، لوله یا لوازم جانبی خاصی ندارید.

قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل از راه دور

جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک، با ویژگی بلوتوث عرضه می‌شوند. ویژگی مذکور امکان اتصال جاروبرقی را با گوشی‌های همراه هوشمند فراهم می‌نماید. در نتیجه شما می‌توانید با اپلیکیشن‌های مخصوص عملکرد جاروبرقی را بر اساس شرایط هر بخش از خانه یا محیط کار برنامه‌ریزی و مدیریت کنید. همچنین اپلیکیشن‌های مذکور امکان راه‌اندازی و غیرفعال نمودن گجت مذکور به صورت ریموت را فراهم می‌نمایند.

کنترل بهینه ریزش مو حیوانات خانگی

شاید بسیار از افرادی که به نگهداری حیوانات خانگی علاقه دارند؛ به دلیل مشکلاتی چون: ریزش مو، ایجاد زباله، آلودگی‌ها و... منصرف شوند. حیوانات خانگی به ویژه سگ‌ها و گربه‌ها همواره دچار ریزش مو هستند. همچنین در فصل‌های خاصی میزان ریزش به حدی افزایش می‌یابد که کنترل آن ممکن است سخت به نظر برسد؛ بنابراین شما برای حفظ پاکیزگی ناچارید که هر روز محیط را جارو نمایید. باید بگوییم که انجام هر روزه آن سخت و زمان‌بر است. ازاین‌رو جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک با عملکرد اتوماتیک خود می‌توانند شما را در حفظ پاکیزگی محیط و کنترل ریزش مو حیوانات خانگی یاری رسانند.

هزینه تعمیر و نگهداری پایین

جاروبرقی‌های رباتیک معمولا کم‌تر دچار خرابی و تعمیر می‌شوند. همچنین شما برای استفاده تنها نیاز به تخلیه منظم مخزن و تعویض فیلتر‌ها در فواصل طولانی دارید. موارد فوق، عملکردی روان و راحت را به ارمغان می‌آورد. همچنین هزینه تعمیر در حداقلی‌ترین حالت ممکن نگه می‌دارد.

قابلیت تی‌کشی هم‌زمان

جاروبرقی‌های هوشمند رباتی علاوه بر برس‌های مکش، از پدهای تی نیز بهره می‌برند؛ بنابراین می‌توانند هم‌زمان محیط اطراف را جارو و تی‌کشی نمایند. این امر موجب پیشبرد سریع فرایند نظافت شده و در وقت شما بسیار صرفه‌جویی خواهد شد.

فرایند شارژ راحت

درنهایت برای شارژ و بهره‌گیری جاروبرقی‌های رباتیک نیاز به اقدام خاصی ندارید. جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک مجهز به سنسورهای خاصی هستند که در صورت احساس کمبود شارژ، به سمت داک شارژ (پایه شارژ) حرکت نموده و در جایگاه شارژ قرار می‌گیرند.

طراحی جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک اغلب به چه شکل است؟

اگر شما هم می‌خواهید که درباره ظاهر و طراحی جاروبرقی‌های هوشمند بیشتر بدانید؛ این بخش می‌تواند به تمامی سوالات شما پاسخ دهد. شرکت‌های سازنده جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک به منظور عملکرد و حرکت بهتر، گجت مذکور را اغلب به شکل دایره و بیضی طراحی و روانه بازار می‌نمایند. هرچند که در برخی موارد خاص، جاروبرقی رباتیک به شکل مربعی نیز دیده شده است. شکل دایره‌ای آن موجب می‌شود که هنگام قرارگیری در فضاهای باریک یا کم ارتفاع مانند زیر مبلمان، تخت، میز و... دچار مشکل نشوند. همچنین احتمال برخورد به موانع نیز کاهش می‌یابد. به علاوه شرکت‌های فوق، ظاهری مدرن، مینیمال و ساده را برای جاروهای رباتیک در نظر می‌گیرند تا بتوانند پاسخگوی طیف وسیعی از سلایق باشند. باید اشاره نماییم دکمه‌های پاور، وای‌فای و انتقال به داک شارژ معمولا در بخش رویین بدنه جاروبرقی مشاهده می‌شود. برخی از جاروها از یک نمایشگر LED نیز برای نمایش اطلاعات بهره می‌برند. سنسورهای مختلف نیز طبق ویژگی‌های عملکردی خود بروی سطح رویی، میانی و انتهایی بدنه قرار گرفته‌اند. بخش میانی نیز به مخزن گردآوری زباله و مخزن آب اختصاص دارد. در انتهای جاروبرقی برس‌ها و پدهای تی نیز جای دارد.

جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک چگونه کار می‌کنند؟

شاید برای شما هم سازوکار کارکرد جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک جالب باشد. پس این بخش را از دست ندهید. جاروبرقی‌های رباتیک از یک مادربورد، موتور، سنسورهای مختلف و فیلتر HEPA تشکیل می‌شوند. مادربورد با ویژگی‌های مختلف خود وظیفه برنامه‌ریزی عملکرد، نقشه‌برداری، ذخیره نقشه‌های مختلف و... را بر عهده دارد. موتور که قلبت تپنده جاروبرقی‌ها به ویژه جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک به شمار می‌رود با قدرت مکش خود می‌تواند تمامی زباله‌ها، خرده‌ریزها، موها و... را از سطح زمین جمع‌آوری کند. سنسورها نیز به فعالیت‌هایی چون: تشخیص موانع، حرکت بهینه، نقشه‌برداری، تشخیص متریال کف و... می‌پردازند. فیلتر HEPA نیز در حذف آلودگی‌هایی چون مواد آلرژی‌زا می‌تواند نقش موثری ایفا نماید.

جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک از کدام فناوری‌ها بهره می‌برند؟

تکنولوژی‌ها و فناوری‌های مختلف است که جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک را از سایر گجت‌ها متمایز می‌کند. حضور این تکنولوژی‌ها قابلیت‌های هوشمندی چون نقشه‌برداری، برنامه‌ریزی، حرکت صحیح و... را به ارمغان می‌آورد. در این بخش به بررسی برخی از این تکنولوژی‌ها می‌پردازیم:

  • سنسور LIDAR: سنسور Lidar یک لیزر نامرئی است که به صورت 360 درجه چرخیده و محیط اطراف را اسکن می‌کند. این سنسور با جمع‌آوری و انتقال داده‌هایی چون: موانع موجود در محیط، پایه‌های لوازم مختلف، دیوارها و... به نقشه‌برداری و حرکت دقیق جاروبرقی رباتیک کمک می‌نماید.

 

  • سنسور LDS: سنسور LDS نیز در کنار سنسور LIDAR، فرایند نقشه‌برداری انجام می‌دهد. سنسور مذکور از طریق انتشار لیزر و بازتاب آن می‌تواند فاصله‌های مختلف را کاملا دقیق اندازه‌گیر کند. این امر موجب بهبود و دقت بیشتر فرایند نقشه‌برداری می‌شود.

 

  • سنسورهای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج: عملکرد سنسورهای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج مکمل یکدیگر بوده که در نهایت موجب بهبود کارایی جاروبرقی هوشمند رباتیک می‌شوند. شتاب‌سنج، شتاب خطی یا جهت حرکت را تشخیص می‌دهد. سنسور ژیروسکوپ نیز زوایا، شیب و جهت‌گیری جانبی را اندازه‌گیری می‌کند.

 

  • سنسور مادون قرمز و سقوط: دو سنسور مادون قرمز و سقوط می‌توانند موانع، ارتفاع، پستی و بلندی‌ها را تشخیص دهند. درنتیجه مانع سقوط یا برخورد جاروبرقی هوشمند رباتیک به موانع می‌شوند.

 

  • سنسور شناسایی بصری هوش مصنوعی: سنسور شناسایی بصری می‌‌تواند موانع را به شکل سه بعدی با فاصله 5 میلی‌متری مخصوصا در محیط‌های کم‌نور و شب تشخیص دهد.

 

  • سنسور التراسونیک: سنسور التراسونیک می‌تواند فرش‌های با ضخامت بیش‌تر از 5 میلی‌متر را شناسایی کند. این امر موجب می‌شود که فرش‌ها هنگام تی‌کشی خیس نشوند.

 

  • سنسور دیوار و لبه پیشرفته: این سنسورها دیوارها، لبه و گوشه‌های آن‌ها را شناسایی و پاک‌سازی می‌نمایند.

 

  • سنسور imu: سنسور imu میزان شتاب، سرعت چرخش و جهت حرکت چرخ‌ها را ارزیابی می‌کند.

 

  • سنسور چرخ: وضعیت قرارگیری چرخ‌ها و مسافت طی شده را اندازه‌گیری می‌نماید.

 

  • سنسور هوا: میزان ظرفیت جمع‌آوری گردوغبار و انسداد مجاری را بررسی می‌کند.

 

آیا همراه با جاروبرقی هوشمند رباتیک لوازم جانبی هم ارائه می‌شود؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که همراه جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک، تمامی تجهیزات لازم ارائه می‌شود یا باید لوازم موردنیاز را به صورت جداگانه تهیه نمایید؟ جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. شرکت‌های سازنده جاروبرقی‌های رباتیک علاوه بر گجت، تمامی لوازم جانبی موردنیاز را به کاربران عرضه می‌کنند. لوازم جانبی مذکور به شرح زیر است:

  • برس‌های تمیزکننده (اصلی و جانبی)
  • فیلترهای استاندارد یا HEPA (ضد حساسیت)
  • پد تی
  • داک شارژ
  • ابزار مناسب جهت تمیزکردن
  • راهنمای کاربر

بهترین جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک کدام‌اند؟

اگر شما هم قصد خرید جاروبرقی هوشمند رباتیک دارید؛ همراه مجموعه دارسو بمانید. در این بخش قصد داریم 10 تا از بهترین جاروبرقی‌های هوشمند رباتیک موجود در بازار ایران را معرفی نماییم:

جاروبرقی هوشمند رباتیک یوفای مدل RoboVac 11S

 جاروبرقی هوشمند رباتیک یوفای RoboVac 11S یکی از محصولات باکیفیت شرکت یوفای است. شرکت مذکور که تحت‌نظر شرکت مطرح و معروف انکر فعالیت می‌نماید؛ توانسته با عرضه گجت‌های مرغوب نظر مخاطبان بازار را به خود جذب کند. جاروبرقی هوشمند رباتیک یوفای RoboVac 11S با ضخامت 72 میلی‌متر می‌تواند بسیار راحت به نقاط صعب‌العبور دسترسی داشته باشد. مکش 1300 پاسکال آن نیز قدرت مناسبی دارد. درنتیجه می‌تواند تمامی زباله‌ها را به خوبی جمع‌آوری کند. میزان نویز جاروبرقی رباتیک یوافی مدل RoboVac 11S، 55 دسی‌بل است. ازاین‌رو بدون این که آرامش محیط را برهم بزند؛ فعالیت خود را انجام می‌دهد. مخزن 0.6 لیتری گردوغبار جاروبرقی هوشمند robovac 11s  فضای کافی برای نیازهای روزمره شما را فراهم می‌کند. سنسورهای موجود در گجت نیز عملکرد دستگاه را به نحو چشمگیری بهبود می‌بخشند. جاروبرقی رباتیک یوفای 11 اس می‌تواند به مدت 100 دقیقه فعالیت نماید. به علاوه شما می‌توانید عملکرد جاروبرقی مذکور را برای ساعات معینی برنامه‌ریزی نمایید. در نهایت جاروبرقی RoboVac 11S پس از اتمام شارژ خودکار به سمت داک شارژ هدایت می‌شود. جاروبرقی رباتیک مذکور تنها در مدت 6 ساعت، کامل شارژ شده و قابل بهره‌گیری است. همراه جاروبرقی هوشمند یوفای روبووک 11 اس اقلامی چون: دفترچه راهنما، ریموت کنترل، پایه شارژ، برس جانبی، فیلتر و ابزار نظافت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جاروبرقی هوشمند رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Pro

برند شیائومی یکی از برندهای محبوب بازار است که طرف‌داران زیادی دارد. جاروبرقی هوشمند رباتیک شیائومی Mi Mop 2 Pro یکی از محصولات باکیفیت و به نام این شرکت به شمار می‌رود که با قابلیت‌های بی‌شمار خود می‌تواند تمامی نیازهای شما را پاسخگو باشد. ابعاد جاروبرقی مذکور 350 در 350 در 96.5 میلی‌متر بوده که فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد. وزن سبک آن نیز استفاده و جابه‌جایی گجت مذکور را تسهیل می‌بخشد. حجم محفظه گردوغبار 550 و حجم مخزن آب 250 میلی‌لیتر است که می‌تواند تمامی نیازهای شما را به طور کامل پوشش دهد. جاروبرقی هوشمند رباتیک Mi Mop 2 Pro با پردازنده 4 هسته‌ای خود می‌تواند محاسبات عملکردی، میسریابی و نقشه‌‌برداری را بسیار دقیق انجام دهد. همچنین موتور قدرتمند 3000 پاسکالی آن، هیچ زباله‌ای را باقی نمی‌گذارد. برس تی مجهز به میکرو الیاف، با چرخش 1000 دور در دقیقه می‌تواند سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد. باتری 5200 میلی‌آمپری نیز فضای تا 150 مترمربع را به خوبی پشتیبانی می‌کند.

برای خرید جاروبرقی رباتیک شیائومی Mi Mop 2 Pro کلیک کنید

 جاروبرقی هوشمند رباتیک لایدستو مدل R1D

 جاروبرقی هوشمند رباتیک لایدستو مدل R1D که از الگوریتم کارآمد Lysmrt V5 بهره می‌برد توانسته عملکرد قابل‌توجهی را از خود نشان دهد. مکش قوی 2700 پاسکالی آن می‌تواند نیازهای روزمره شما را تمام‌وکمال پوشش دهد. همچنین حافظه چند گراف جاروبرقی رباتیک Lydsto R1D می‌تواند چندین نقشه را به صورت هم‌زمان در حافظه خود نگه دارد. مخزن الکتریکی 250 میلی‌لیتری، میزان آب مناسب برای فرایند تی‌کشی را تامین می‌کند. جارو رباتیک لایدستو R1D در صورت اتمام شارژ، هوشمندانه به سمت داک شارژ می‌رود؛ بنابراین خیالتان از فرایند شارژ کاملا راحت باشد. سنسورهای موجود در این گجت نیز حرکتی روان و بدون برخورد را به ارمغان می‌آورند.

جاروبرقی هوشمند رباتیک دریم مدل F9

 جاروبرقی هوشمند رباتیک Dreeme مدل F9 با ظاهر مینیمال و منحصربه‌فرد خود می‌تواند با تمامی سلایق و دکوراسیون‌ها سازگاری داشته باشد. این جاروبرقی رباتیک، قابلیت تی‌کشی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. مخزن الکتریکی آب این محصول می‌تواند آب را در سه میزان کم، متوسط و زیاد اسپری نماید. همچنین موتور ژاپنی قدرتمند آن با میزان مکش 2500 پاسکال می‌تواند تمامی گردوغبار و خرده‌ریزها را جمع‌آوری کند. از دیگر ویژگی‌های این گجت جذاب می‌توان به قابلیت نقشه‌برداری و اتصال به اینترنت اشاره نمود. درنهایت باتری 5200 میلی‌آمپری آن می‌تواند فضای مناسبی را پوشش دهد.

جاروبرقی هوشمند رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite

 جاروبرقی هوشمند رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite  با ابعاد 353 در 81.3 میلی‌متر و وزن 3.1 کیلوگرم روانه بازار شده است. ابعاد ظریف، طراحی مینمال و وزن سبک این گجت جذاب، از تمامی لحاظ می‌تواند نظر شما را به خود جلب نماید. همچنین این امر بهره‌گیری از جاروبرقی رباتیک هوشمند را آسان‌تر می‌سازد. محفظه گردوغبار 450 و مخزن آب 270 میلی‌لیتر آن می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. به علاوه سنسورهای ژیروسکوپ، ناوبری بصری و لنز فوق عریض دستگاه، تصویربردای و نقشه‌برداری دقیقی را ارائه می‌دهد. این دستگاه در مجموع از 25 سنسور بهره می‌برد که با توجه به قیمت آن، عملکرد فوق‌العاده‌ای را برایتان به ارمغان می‌آورد. میزان مکش 2200 پاسکال موتور از قدرت کافی برخوردار است. درنهایت باتری 2600 میلی‌آمپری محیط را تنها در 90 دقیقه کاملا پاکیزه می‌سازد.

برای خرید جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite کلیک کنید

جاروبرقی هوشمند رباتیک درما مدل A10W

شرکت درما که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه برند شیائومی محسوب می‌شود با تولید محصولات باکیفیت و مرغوب توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. جاروبرقی هوشمند رباتیک درما A10W یکی از محصولات این شرکت به شمار می‌رود. این گجت جذاب با قابلیت‌های بی‌شمار خود می‌تواند نیازهای شما را از بابت یک جاروی رباتیک به طور کامل پوشش دهد. موتور جاروبرقی درما با توان 50 وات می‌تواند محیط را با راندمان بالا تمیز نماید. همچنین کیسه گردوغبار آن نیز می‌تواند تا 2 ماه پاسخگو نیازهای شما باشد. جاروبرقی رباتیک درما A10W از پدهای تی و مخزن آب 380 میلی‌لیتری بهره می‌برد. پدهای تی با سرعت 180 دور در دقیقه می‌تواند سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد. در نهایت این گجت می‌تواند به شبکه‌های اینترنتی وایفای 2.4G  نیز متصل شود. این امر راه‌اندازی دستگاه را تسهیل می‌بخشد.

جاروبرقی هوشمند رباتیک پاورولوژی مدل Vacuum Cleaner 2600mah 20w

 طراحی مدرن، جذاب و مینیمال جاروبرقی هوشمند رباتیک پاورولوژی اولین موردی است که توجه مخاطب را به خود جذب می‌نماید. طراحی این گجت با سایر لوازم هوشمند منزل سازگاری و تطابق کامل دارد. ابعاد ظریف آن نه تنها جای زیادی را اشغال نمی‌کند بلکه می‌تواند به صعب‌العبورترین نقاط نیز دسترسی داشته باشد. بدنه جاروبرقی رباتیک Vacuum Cleaner از متریال ABS ساخته شده است که این محصول را در برابر هرگونه ضربه، سقوط، خط‌وخش و... محافظت می‌نماید. به علاوه سنسورهای موجود نیز عملکردی بی‌نقص را برای گجت به ارمغان می‌آورند. جاروبرقی هوشمند رباتیک پاورولوژی از دستیار صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی می‌کند. درنتیجه می‌توانید از راه دور فعالیت جاروبرقی را مدیریت نمایید. فیلتر HEPA جاروبرقی هوشمند رباتیک پاورولوژی تمامی مواد آلرژی‌زا را از محیط می‌زداید. همین‌طور موتور قدرتمند 2000 پاسکالی آن هیچ ردی از زباله را باقی نمی‌گذارد. درنهایت باتری 2600 میلی‌آمپری جاروبرقی رباتیک Vacuum Cleaner امکان فعالیت تا 5 ساعت به صورت مستمر را فراهم می‌کند.

برای خرید جاروبرقی رباتیک پاورولوژی Vacuum Cleaner کلیک کنید

جاروبرقی هوشمند رباتیک شیائومی مدل S10

جاروبرقی هوشمند رباتیک شیائومی مدل S10 با توجه به قیمت مناسب و ارزان خود عملکرد قابل قبولی دارد. این طور که ادعا شده است موتور قدرتمند جاروبرقی هوشمند شیائومی S10 از قدرت مکش 4000 پاسکال بهره می‌برد. درنتیجه می‌تواند محیط را بدون برجای ماندن حتی یک ذره کوچک به طور کامل پاکیزه نماید. فیلتر 5 لایه جاروبرقی هوشمند رباتیک S10 نیز می‌تواند تمامی گردوغبار، شوره، مو و... را کاملا جذب کند. بنابراین هیچ اثری از ذرات مذکور را در محیط پیدا نخواهید کرد. گجت مذکور با سنسورهای خاص خود می‌تواند فرش‌ها را به خوبی تشخیص دهد. از این رو هنگام تی‌کشی، فرش‌ها خیس نخواهند شد. همچنین این دستگاه می‌تواند تا شعاع 130 متری از داک شارژ را پوشش دهد. درنهایت باتری 3200 میلی‌آمپری، فعالیت مستمر تا ظرف 45 دقیقه را به ارمغان می‌آورد.

جاروبرقی هوشمند رباتیک لایدستو مدل S1 Ym – S1 – W03

 جاروبرقی هوشمند رباتیک لایدستو S1 اگرچه قیمت به نسبت بالایی دارد؛ اما سنسورهای هوشمند و فوق حساس آن می‌تواند شما را برای خرید این گجت جذاب متقاعد نماید. سنسورهای مذکور می‌تواند قابلیت‌های مختلفی چون: تشخیص موانع، جلوگیری از سقوط، نقشه‌برداری دقیق و... را در اختیار کاربران بگذارد. همچنین از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به ویژگی محدودسازی عملکرد دستگاه اشاره کرد. جاروبرقی هوشمند رباتیک لایدستو S1 علاوه بر مخزن گردوغبار از مخزن الکتریکی آب نیز برخوردار است. مخزن مذکور به همراه پدهای مخصوص امکان تی‌کشی را برایتان به ارمغان می‌آورند. گجت لایدستو S1 با فیلتر سه‌گانه HEPA، مش و فوم ارائه می‌شود. فیلترهای مذکور تمامی آلودگی‌ها را جذب و محیطی پاکیزه برایتان فراهم می‌نمایند. موتور این دستگاه از قدرت مکش 3000 پاسکال بهره می‌برد که می‌تواند نیازهای شما را کاملا پوشش دهد. درنهایت باتری 5200 میلی‌آمپر بر ساعت می‌تواند فعالیت تا 200 دقیقه را پشتیبانی کند.

جاروبرقی هوشمند رباتیک شیائومی مدل Vacuum S10T

جاروبرقی هوشمند رباتیک شیائومی مدل S10T یکی از قدرتمند‌ترین جاروبرقی‌های رباتیک محسوب می‌شود. موتور قدرتمند آن، چهار حالت مکش کم‌مصرف، استاندارد، توربو و مکس را در اختیار کاربران می‌گذارد. لازم به ذکر است که در حالت مکس، قدرت مکش به میزان 8000 پاسکال می‌رسد که این میزان عملکرد باور نکردنی را به ارمغان می‌آورد. سنسور ناوبری LIDAR آن نقشه‌برداری دقیقی از محیط انجام می‌دهد. این امر میزان برخورد به موانع را تا حد چشمگیری کاهش داده و موجب حرکت روان دستگاه می‌شود. جاروبرقی هوشمند رباتیک شیائومی S10T با برس‌ها‌ی مختلف خود می‌تواند موی حیوانات خانگی، ذرات ریز چون برنج، زباله‌های درشت و... را به خوبی از محیط بزداید. باتری 5200 میلی‌آمپر بر ساعت S10T نیز با یک‌ بار شارژ، فعالیت مستمر تا 160 دقیقه را فراهم می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
6 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند