26 اسفند تاریخ رونمایی از میان رده های جدید سامسونگ

26 اسفند تاریخ رونمایی از میان رده های جدید سامسونگ -

رویداد گلکسی آنپکد بعدی برای معرفی کردن میان رده های جدید سامسونگ یعنی a73 و A53 در تاریخ 26 اسفند ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

سامسونگ سرانجام تاریخ رویداد بعدی گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) خود را اعلام کرد. سامسونگ پس از رونمایی از گوشی‌ها و تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۲۲ و تب اس ۸، حالا تمام تمرکزش را بر روی میان رده هایش گذاشته است. گفتنی است غول

کره جنوبی مدتی پیش نیز از گوشی‌های گلکسی a13، گلکسی A23، گلکسی M23 و گلکسی M33 5G پرده‌برداری کرده بود.

به نقل سم‌موبایل، رویداد آینده آنپکد سامسونگ در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۲ (۲۶ اسفند ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و طبق انتظار ها این شرکت از گوشی های مثل گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 را به‌طور رسمی رونمایی کند.

شرکت سامسونگ در بیانیه ای که داده اشاراتی کرده که قصد دارد نوآوری هایش را با گوشی های سری A عمومی کند. بنابراین انتظار می‌رود که حداقل یکی از ویژگی های دوربین 108 مگاپیکسلی فیلمبرداری با کیفیت 4K با 60 فریم بر سانیه و یا فیلمبرداری 8K را در یکی از این مدل ها شاهد باشیم.

مدتی پیش مشخصات A53 و A73 فاش شده بود. هر دوی این مدل ها مشابه نسل قبل خود هستند اما انتظار می‌رود که دارای تراشه های قدرتمند تر و بهبود هایی هم در قسمت دوربین داشته باشند. اضافه بر این ها یک صفحه نمایش Super AMOLED همراه با

حفره (اینفینیتی او) برای میزبانی دوربین سلفی نرخ نو سازی 120 هزتزی و باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 وات جز ویژگی های این دو میان رده هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند