عرضه Samsung Galaxy S22 FE ممکن است در نهایت لغو شود

عرضه Samsung Galaxy S22 FE ممکن است در نهایت لغو شود -

Samsung Galaxy S22 FE ممکن است در نهایت لغو شود

زمانی که سامسونگ گلکسی S20 FE یا Fan Edition را در سپتامبر 2020 عرضه کرد، کار بزرگی بود. چند سالی بود که یک گوشی با برند FE را عرضه کرد. سامسونگ گفته است که گلکسی اس 20 FE یک دستگاه "پر سرسبد" است. این شرکت همچنین گفت که هر سال یک نسخه جدید FE را برای پرچمداران گلکسی اس عرضه خواهد کرد .

به نظر می رسد سامسونگ آماده است تا پروژه FE خود را تنها پس از دو سال متوقف کند. ما از چندین منبع شنیده ایم که سامسونگ قصد ندارد Galaxy S22 FE را عرضه کند. این احتمال وجود دارد که دیگر مدل های FE در آینده عرضه نشوند.

Samsung Galaxy S22 FE ممکن است در نهایت لغو شود

سامسونگ گلکسی S22 FE را در اواخر امسال عرضه نخواهد کرد

شاید ثابت شود که برای سامسونگ یافتن مکانی برای FE در مجموعه خود دشوار است. گلکسی اس 21 FE باید سال گذشته عرضه می شد ، اما اینطور نشد. سامسونگ گلکسی S21 FE را در ژانویه امسال عرضه کرد ، تقریبا یک سال کامل پس از عرضه سری گلکسی S21.

 

این واقعاً کمکی نکرد که سری گلکسی S22 تنها چند هفته بعد منتشر شود. این امر مانع از آن شد که گلکسی S21 FE تأثیر قابل توجهی در بازار بگذارد. پس از عرضه پرچمداران جدید، جلب توجه مردم به Galaxy S21 FE دشوار شد.

 

ما از چندین منبع شنیده ایم که Galaxy S22 FE در حال لغو شدن است. تحقیقات خود ما نشان داده است که SM-S900، که شماره مدل Galaxy S22 FE بود، وجود ندارد. اگرچه Galaxy S21 FE بسیار دیر عرضه شد، شواهد زیادی از وجود دستگاه در این زمان در سال گذشته وجود داشت. رندرهای رسمی در ژوئن 2021 لو رفت . هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد Galaxy S22 FE وجود دارد. این در ترکیب با اطلاعات منابع در مورد لغو این دستگاه نشان می دهد که FE دیگر برای سامسونگ نگران کننده نیست.

Samsung Galaxy S22 FE چهارمین عضو پیش بینی شده از سری گوشی های پرچمدار سال 2022 سامسونگ است که از نظر قیمت پایین تر از Samsung Galaxy S22، Samsung Galaxy S22 Plus و Samsung Galaxy S22 Ultra قرار دارد.

این مدل احتمالاً یک گوشی میان رده باکیفیت خواهد. اما با توجه به این که گلکسی اس 22 تا زمان عرضه شاهد کاهش قیمتی خواهد بود، ممکن است به درستی به نتیجه نرسد.

بریم سر اصل مطلب

  • Samsung Galaxy S22 FEچیست؟ یک عضو مقرون به صرفه تر از خط S22
  • چه زمانی وارد بازار میشود؟ احتمالاً در اواسط سال 2023
  • چقدر قیمت دارد؟ احتمالاً حداقل 699 پوند / 699 دلار / 999 دلار استرالیا

 

تاریخ عرضه و قیمت Samsung Galaxy S22 FE

پیش‌بینی زمان عرضه سامسونگ گلکسی اس 22 FE دشوار است، زیرا در حالی که سامسونگ گلکسی اس 21 FE در ژانویه 2022 وارد بازار شد، گلکسی اس 20 FE در اکتبر 2020 وارد فروشگاه‌ها شد.

بحث‌ها درباره اینکه آیا ما گوشی گلکسی اس ۲۲ FE را خواهیم دید یا خیر، وجود داشته است. اما آخرین اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی قبل از آوریل ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد، بلکه به طرز شگفت‌انگیزی پس از عرضه سری گلکسی S۲۳ سامسونگ رونمایی خواهد شد.

هیچ خبری مبنی بر اینکه Samsung Galaxy S22 FE در صورت عرضه و زمان عرضه چه قیمتی خواهد داشت، وجود ندارد، اما حدس ها با توجه به Samsung Galaxy S21 FE از 699 پوند / 699 دلار / 999 دلار استرالیا شروع میشود.

 

اطلاعات سخت افزاری Samsung Galaxy S22 FE

ما چیز زیادی در مورد Samsung Galaxy S22 FE نشنیده ایم، اما چیزی که شنیده ایم این است که ممکن است از چیپست MediaTek Dimensity 9000 استفاده کند.

این مدل یک چیپست قدرتمند است و می‌تواند با Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 قابل مقایسه باشد. این چیپست در سری گلکسی S22 سامسونگ استفاده می‌شود، اما با یک برند کمتر شهرت دارد و به همین دلیل احتمالاً قیمتی کمتر دارد.

بنابراین استفاده از این گوشی می‌تواند منطقی باشد، زیرا گلکسی S22 FE احتمالاً با توجه به قیمت پایین‌تر نسبت به سایر مدل‌های S22، گزینه‌ای ارزان‌تر باشد. اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این اتفاق رخ نمی‌دهد.

یک منبع دیگر اعلام کرده است که Galaxy S22 FE احتمالاً از Dimensity 9000 استفاده نخواهد کرد. همچنین، استفاده از یک چیپست مدیاتک در این گوشی FE تغییری برای شرکت خواهد بود، زیرا گوشی‌های قبلی این سری از اسنپدراگون یا اگزینوس استفاده می‌کردند.

بنابراین می‌توانیم بگوییم احتمال استفاده از Dimensity 9000 بسیار کم است، زیرا Galaxy S22 FE احتمالاً همان چیپستی را با سری S22 دیگر به اشتراک می‌گذارد. به این معنا که در اروپا احتمالاً از یک Exynos 2200 و در بیشتر مناطق دیگر از یک Snapdragon 8 Gen 1 استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است برای این گوشی از چیپست جدید Exynos 2300 استفاده شود.

 

تغییرات و بهبودهای Galaxy S22 FE

 

1. قیمت پایین تر

بزرگترین مشکلی که با Samsung Galaxy S21 FE داشتیم، قیمت آن بود. در حقیقت، در زمانی که قیمت اولیه آن کمتر از Samsung Galaxy S21 بود، معمولاً می‌توانستید S21 را با تخفیف قابل توجهی تهیه کنید. این موقعیت برای S21 FE مساعد نبود و به طور عملی ممکن بود در واقع گران‌تر باشد.

به همین دلیل، سامسونگ واقعاً باید اطمینان حاصل کند که Galaxy S22 FE نسبت به Galaxy S22 بهترین انتخاب مقرون به صرفه است.

 

2. عمر باتری

عمر باتری گوشی‌های هوشمند یک مشکل جدی است و Samsung Galaxy S21 FE نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ زیرا فقط در حد یک روز با استفاده متوسط شارژ نگه میدارد. از نظر ما عمر باتری آن کمی کمتر از میانگین بوده و امیدواریم که Galaxy S22 FE سامسونگ عمر باتری بهتری نسبت به میانگین داشته باشد.

این مشکل را می‌توان با افزایش ظرفیت باتری - به طور مثال تا 5000 میلی آمپر ساعت - یا فقط با بهینه‌سازی نرم‌افزاری حل کرد.

 

3. متریال

Samsung Galaxy S21 FE یک گوشی در رده‌بندی بالا نیست ولی قیمت آن آنقدر بالاست که انتظار داشته باشیم در ساخت آن از مواد درجه یک استفاده شده باشد، اما با این حال پشتی پلاستیکی دارد. انتظار میرود این امر در مورد Samsung Galaxy S22 FE صدق نکند حتی اگر قیمت آن کاهش یابد (مگر اینکه این کاهش قیمت به طور جدی و قابل توجه باشد).

وقتی یک گوشی بیش از 500 دلار/500 پوند قیمت دارد، واقعاً نباید پلاستیک بخش اصلی بدنه آن باشد. بنابراین، ما انتظار داریم در  Galaxy S22 FE از جنس شیشه استفاده شود.

 

4. نرخ نوسازی تطبیقی

صفحه نمایش Samsung Galaxy S21 FE قابلیت پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز را دارد، اما شما باید آن را در تنظیمات فعال کنید. اما S21 FE از نرخ تازه‌سازی متغیری که در Galaxy S21 یا Galaxy S22 وجود دارد، بهره نمی‌برد. ما می‌خواهیم ببینیم که آیا سامسونگ این امکان را برای Galaxy S22 FE فراهم کرده است یا خیر.

 

5. همان دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی A73

سامسونگ بی سر و صدا گلکسی A73 را معرفی کرد که پیشتاز سری جدید گوشی های هوشمند میان رده خود است. جالب ترین نکته در مورد آن این است که این گوشی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. گلکسی اس 21 FE از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می کند. ما دوست داریم گلکسی S22 FE دوربین 108 مگاپیکسلی داشته باشد.

 

6. دوربین تله فوتو با وضوح بالاتر

 گلکسی اس 21 FE یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی داشت و به عبارت ساده، می‌خواهیم گلکسی اس 22 FE چیزی با رزولوشن بالاتر حتی 12 مگاپیکسل داشته باشد.

 

آیا از اینکه سامسونگ نسخه فن گلکسی S22 را عرضه نمی کند ناامید هستید؟ ما دوست داریم بدانیم شما چه فکر می کنید! می‌توانید سایر مدل‌های مناسب را از طریق لینک های زیر در فروشگاه اینترنتی دارسو مشاهده کنید:

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند