معرفی محصولات JBL در نمایشگاه CES 2024

معرفی محصولات JBL در نمایشگاه CES 2024 - رونمایی از محصولات جدید شرکت جی بی ال

ماه‌های ابتدایی هر سال میلادی، فصل شروع معرفی محصولات جدید دیجیتال توسط برترین و مطرح‌ترین شرکت‌های سراسر جهان محسوب می‌شود. باید بگوییم سال 2024 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. به نحوی که در روزهای اخیر شاهد رونمایی بزرگ شرکت مگا یا همان برند JBL در مراسم CES بودیم. این شرکت طی یک اقدام نوآورانه، نسل جدید اسپیکرها پورتابل با باتری‌های قابل شارژ و تعویض را معرفی نموده است که این امر موجب افزایش طول عمر این گجت‌ها می‌شود. همچنین شاهد رونمایی نسل جدید هدفون، هندزفری و میکروفون‌های هوشمند و مقرون به صرفه این برند نیز هستیم. اگر شما هم مراسم رونمایی CES 2024 را از دست داده‌اید؛ همراه مجموعه دارسو بمانید تا با این گجت‌های جدید بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با 5 اسپیکر جدید JBL

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مهمانی و جشن، پخش موسیقی است که برای این امر شما به یک اسپیکر پرقدرت و باکیفیت نیاز دارید. سری جدید اسپیکرهای JBL می‌تواند گزینه مناسبی برای برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌ها باشد. این سری جدید نه تنها از نظر کیفیت ارتقا و بهبود چشمگیری داشته‌اند؛ بلکه با باتری‌های قابل شارژ و تعویض ارائه می‌شوند. این امر موجب می‌شود که حمل‌ونقل و جابه‌جایی اسپیکر به مکان‌های مختلف آسان‌تر از پیش شود. همین‌طور باتری‌های قابل تعویض و شارژ دوام و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید سالیان سال از این محصول بهره ببرید. اگر شما هم قصد خرید اسپیکرهای جی بی ال را دارید؛ این بخش را از دست ندهید.

JBL Go 4

برای شروع از کوچک‌ترین عضو اسپیکرهای جی بی ال یا همان JBL Go 4 شروع می‌کنیم. این اسپیکر ظریف و جمع‌وجور و در عین حال قدرتمند می‌تواند همراه مناسبی برای گردش‌های روزانه شما باشد. ابعاد متناسب آن فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد. همچنین وزن سبک جی بی ال Go 4 جابه‌جایی آن را آسان می‌سازد. به علاوه باید اشاره کنیم بدنه اسپیکر JBL Go 4 از گواهی IP67 بهره می‌برد که گجت را در برابر نفوذ گردوغبار، رطوبت و غوطه‌وری در عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه مقاوم می‌کند. از نظر عملکردی نیز، با توجه به ابعاد کوچکش، می‌تواند انتظارات شما را برآورده نماید. این اسپیکر غنای و بیس صداها را تقویت کرده و نت‌های موسیقی را با شیوه صحیح به گوش می‌رساند. همچنین میکروفون داخلی آن، امکان مکالمه را برایتان به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است برای اتصال به این دستگاه دو قابلیت بلوتوث و AuraCast را ارائه داده‌اند که بدون هیچ لگ یا باگی می‌توانید به گجت متصل شوید. درنهایت باتری لیتیوم پلیمری آن، 8 ساعت پخش مستمر را تامین می‌کند. باید اشاره کنیم این گجت تنها 50 دلار قیمت دارد.

معیار

JBL Go 4

JBL GO 3

توان خروجی

7 وات

4.2  وات

بلوتوث

5.3 به همراه LE Audio

5.1

گواهی IP

IP67

IP67

باتری

لیتیوم پلیمری تا 8 ساعت

لیتیوم یون تا 5 ساعت

      وزن

نامشخص

209 گرم

رنگ‌بندی

مشکی، قرمز، سفید، آبی، بنفش، چریکی

چریکی، خاکستری، خاکی، خردلی، سبز، قرمز، مشکی، فیروزه‌ای، آبی، قهوه‌ای، صورتی

 

JBL Clip 5

اسپیکر JBL Clip 5 با طراحی خاص و منحصربه‌فرد خود یک گزینه مناسب برای اهل طبیعت و طبیعت‌گردی به شمار می‌رود. این اسپیکر که شکل و شمایلی قفل مانند دارد را می‌توانید به کوله‌پشتی یا کیف خود آویزان کنید. درنتیجه هر زمان که خواستید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. به علاوه بدنه اسپیکر جی بی ال کلیپ 5 مجهز به گواهی IP67 است که گجت را در شرایط مختلف آب‌وهوایی مقاوم می‌سازد. برای اتصال به این اسپیکرها نیز دو قابلیت بلوتوث و AuraCast را در نظر گرفته‌اند که می‌توانید اسپیکرهای مختلف جی بی ال یا انواع گجت‌های مجهز به بلوتوث را متصل کنید. از نظر عملکردی نیز اسپیکر JBL Clip 5 می‌تواند نیازهای شما را پاسخگو باشد. این اسپیکر نه تنها صدا را واضح و بی‌نقص پخش می‌کند؛ بلکه امکان افزایش 15 درصدی حجم و 10 درصدی بیس را در اختیارتان می‌گذارد. درنهایت باتری لیتیوم یون پلیمری آن می‌تواند 12 ساعت پخش موسیقی را برایتان تامین می‌کند. همچنین اسپیکر جی بی ال کلیپ 5 تقریبا با قیمت 80 دلار در بازار به فروش می‌رسد.

معیار

JBL Clip 5

JBL Clip 4

توان خروجی

نامشخص

5 وات

بلوتوث

5.3 به همراه LE Audio

5.1

گواهی IP

IP67

IP67

باتری

لیتیوم یون پلیمری تا 12 ساعت

لیتیوم پلیمری - تا 10 ساعت

وزن

نامشخص

239 گرم

رنگ‌بندی

مشکی، سفید، بنفش، آبی، قرمز، چریکی

چریکی، خاکستری، صورتی، مشکی، قرمز، قهوه‌ای، سبز، خردلی، آبی

 

JBL Xtreme 4

اگرچه اسپیکر جی بی ال Xtreme 4 نسبت به دو اسپیکر قبلی اندکی بزرگ‌تر و سنگین‌تر به نظر می‌رسد؛ با این حال از یک بند دوشی و دو قلاب در بدنه بهره می‌برد که این امر جابه‌جایی و حمل‌ونقل اسپیکر را بسیار آسان می‌سازد. به علاوه بدنه مستحکم آن از پلاستیک فشرده بازیافتی ساخته شده است که نه تنها از مقاومت بالایی در برابر ضربات بهره می‌برد؛ بلکه آسیبی را متوجه محیط زیست نخواهد کرد. همچنین برای بهبود بخش عملکردی نیز قابلیت AI Sound Boost، دو ووفر 70 میلی‌متری و دو توییتر 20 میلی‌متری در نظر گرفته‌اند که صدا را در بهترین حالت ممکن پخش خواهد کرد. باتری لیتیوم یونی آن نیز می‌تواند نیازهای شما را به صورت 24 ساعته تامین کند. درنهایت همانند دو مدل پیشین برای اتصال گجت‌های مختلف، قابلیت‌های بلوتوث و AuraCast ارائه می‌شود. لازم به ذکر است این اسپیکر تقریبا با قیمت 380 دلار به فروش می‌رسد.

معیار

JBL Xtreme 4

JBL Xtreme 3

توان خروجی

100 وات

100 وات

بلوتوث

5.3 به همراه LE Audio

5.1

گواهی IP

IP67

IP67

باتری

لیتیوم یون تا 24 ساعت

تا 15 ساعت

وزن

2.1 کیلوگرم

1.97 کیلوگرم

رنگ‌بندی

مشکی، آبی، چریکی

مشکی، آبی، چریکی

 

JBL PartyBox Club 120

برای مهمانی‌ها و جشن‌ها نیاز به یک اسپیکر قدرتمند‌تر نیاز دارید که اسپیکر JBL PartyBox Club 120 می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این اسپیکر با ابعاد 29.5 در 56.8 در 30 سانتی‌متر و وزن 10.84 کیلوگرم ارائه می‌شود که اندکی سنگین به نظر می‌رسد. همین‌طور نوار RGB آن می‌تواند جلوه‌ای روشن و درخشان به فضا ببخشد. به علاوه برای پخش آهنگ نیز با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد. این اسپیکر مجهز به دو پورت USB (جهت اتصال گوشی همراه یا فلش)، بلوتوث، ورودی اختصاصی میکروفون و گیتار، AUX و Auracast-enabled است. درنهایت عملکرد این اسپیکر نیز رضایت‌بخش خواهد بود. اسپیکر فوق توان خروجی 160 واتی، دو توییتر 2.25 اینچی و دو ووفر 5.25 اینچی دارد که می‌تواند حتی در ولوم‌های بالا نیز زیر و بم صداها را بدون افت کیفیت پخش کند. درنهایت باید اشاره کنیم اسپیکر جی بی ال پارتی باکس کلاب 120 دارای دو باتری لیتیوم پلیمری قابل تعویض 36 وات بر ساعت است که تا 12 ساعت فعالیت مستمر را تضمین می‌کند. لازم به ذکر است که این اسپیکر، تقریبا 400 دلار قیمت دارد.

معیار

JBL PartyBox Club 120

JBL PartyBox 110

توان خروجی

160 وات

160 وات

بلوتوث

5.3 به همراه LE Audio

5.1

گواهی IP

IPX4

IPX4

باتری

لیتیوم پلیمری تا 12 ساعت

لیتیومی تا 12 ساعت

وزن

10.84 کیلوگرم

10.84 کیلوگرم

رنگ‌بندی

مشکی

مشکی

 

JBL PartyBox Stage 320

برای یک مهمانی یا دورهمی پر شور و هیجانی، تنها به یک اسپیکر JBL PartyBox Stage 230 نیاز دارید. این اسپیکر با ابعاد 325.6 در 687.7 در 367.8 میلی‌متری و وزن 17.42 کیلوگرم عرضه می‌شود که برای جابه‌جای راحت آن چرخ و دسته تعبیه شده است. نوار RGB نمای روبرویی آن با افکت‌های نورپردازی متنوع، می‌تواند رنگ و لعاب متفاوتی را به دورهمیتان ببخشد. باید اشاره کنیم توان خروجی صدا 240 وات است. همچنین از دو توییتر 2.5 اینچی و دو ووفر 6.5 اینچی بهره می‌برد که می‌تواند صدا را با بالاترین کیفیت و وضوح پخش کند. همین‌طور باتری لیتیوم یون آن تا 18 ساعت پخش را تامین می‌کند. درنهایت برای اتصال و پخش فایل صوتی قابلیت‌هایی چون: پورت USB، بلوتوث، دو ورودی میکروفون و یک ورودی گیتار تعبیه شده است. باید اشاره کنیم اسپیکر پارتی باکس استیج 320 با قیمت تقریبی 600 دلار به فروش می‌رسد.

معیار

JBL PartyBox Stage 320

JBL PartyBox 310

توان خروجی

240 وات

240 وات

بلوتوث

5.3 به همراه LE Audio

5.1

گواهی IP

IPX4

IPX4

باتری

لیتیوم یون تا 18 ساعت

لیتیومی یون تا 18 ساعت

وزن

17.42 کیلوگرم

17.41 کیلوگرم

رنگ‌بندی

مشکی

مشکی

 

آشنایی با 4 هدفون JBL

شرکت امگا یا برند JBL نسل جدید هدفون‌های خود را با هدف ارتقا عملکرد و کاهش قیمت روانه بازار می‌کند. به نحوی که سه مدل از هدفون‌ها با قیمت 100 دلار به کاربران عرضه می‌شوند. اکنون با ما همراه باشید تا با 4 مدل هدفون جدید JBL آشنا شویم:

JBL Tune 520BT

نسل جدید هدفون JBL tune 520BT بسیار سبک‌تر به نظر می‌رسند. همچنین با درایورهای 33 میلی‌متری تاشو ارائه می‌شوند. ظرفیت باتری در هدفون 520BT بهبود پیدا کرده است. باتری آن می‌تواند تا 57 ساعت شارژ را برای فعالیت‌های روزمره تامین کند. به علاوه تنها با 5 دقیقه شارژ نیز می‌توانید به مدت 3 ساعت از هدفون خود استفاده کافی را ببرید. اگرچه این هدفون قابلیت نویزکنسلینگ ندارد؛ با این حال از تکنولوژی‌های به روزی چون همگام سازی چند نقطه‌ای (جابه‌جایی میان دستگاه‌های مختلف) و بلوتوث 5.3 بهره می‌برد که آن را به یک گزینه ارزشمند برای خرید تبدیل می‌کند. درنهایت هدفون JBL Tune 520BT را می‌توانید با رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و آبی خریداری نمایید. همین‌طور با قیمت 50 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

معیار

JBL Tune 520BT

JBL Tune 510BT

درایور

33 میلی‌متری

32 میلی‌متری

بلوتوث

5.3

5.0

ANC

ندارد

ندارد

فرکانس

20 هرتز الی 20 کیلوهرتز

20 هرتز الی 20 کیلوهرتز

باتری

تا 57 ساعت

تا 40 ساعت

رنگ

مشکی، سفید، آبی، بنفش

مشکی، سفید، آبی (سرمه‌ای)، صورتی

 

JBL Live 670NC

یکی از ویژگی‌های بارز هدفون جی بی ال live 670NC ظرفیت بالای باتری و قابلیت‌های اتصال آن است. این هدفون می‌تواند تا 70 ساعت به صورت مستمر (خاموش بودن ANC) و تا 44 ساعت با وجود فعال بودن ANC نیازهای شما را تامین کند. همچنین در صورت خالی شدن شارژ کافی است آن را به مدت 5 دقیقه به شارژ بزنید تا 3 ساعت پخش موسیقی و امکان مکالمه برایتان فراهم شود. علاوه بر این جی بی ال برای هدفون live 670nc دو قابلیت اتصال با جدیدترین تکنولوژی‌ها نیز در نظر گرفته است. هدفون فوق از قابلیت‌های بلوتوث 5.3 و جفت شدن بلوتوث چند نقطه‌ای بهره می‌برد. بلوتوث 5.3 آن مجهز به LE Audio است. ویژگی LE Audio در عین حال این که صدا را با کیفیت بالایی پخش می‌کند؛ میزان مصرف باتری را نیز به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد. قابلیت بلوتوث چند نقطه‌ای نیز امکان جابه‌جایی میان دستگاه‌های مختلف متصل به گجت را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به نویز کنسلینگ، شفافیت صدا (Ambient Aware) و Talk Thru (کم کردن صدای موسیقی برای مکالمه) اشاره کرد. درنهایت هدفون جی بی ال لایو 670NC با رنگ‌های مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه خواهد شد. باید یادآور شویم این هدفون 100 دلار قیمت دارد.

معیار

JBL Live 670NC

Live 660 NC JBL

درایور

40 میلی‌متری

40 میلی‌متری

بلوتوث

5.3 به همراه LE Audio

5.0

ANC

دارد

دارد

فرکانس

16 هرتز الی 20 کیلوهرتز

20 هرتز الی 20 کیلوهرتز

باتری

تا 60 ساعت

تا 50 ساعت

رنگ

مشکی، سفید، آبی

مشکی، سفید، آبی

 

JBL Tune 720BT

در اولین نگاه، درایورهای 40 میلی‌متری هدفون JBL Tune 720BT توجه ما را به خود جلب می‌کند. این داریورهای به نسبت بزرگ می‌تواند تجربه صوتی جدیدی را برایتان رقم بزند. همچنین این هدفون از قابلیت بلوتوث 5.3 نیز برخوردار است که اتصالی روان و بدون باگ با سایر دستگاه‌ها و گجت‌ها را برایتان به همراه می‌آورد. به علاوه باتری آن، ظرفیت بالایی دارد. به نحوی که می‌تواند تا 72 ساعت فعالیت مستمر را ارائه دهد. شما می‌توانید هدفون جی بی ال تون 720BT را می‌توانید با رنگ‌های مشکی، سفید و آبی خریداری کنید. درنهایت قیمت این هدفون تنها 80 دلار است.

JBL Live 770NC

ویژگی‌هایی نظیر Ambient Aware و Talk Thru دو قابلیت ویژه هدفون JBL Live 770NC است که آن را نسبت به سایر هدفون‌ها متمایز می‌کند. ویژگی Ambient Aware میزان شفافیت صدا را ارتقا می‌دهد. به گونه‌ای که می‌توانید صدایی با کیفیت عالی در اختیار داشته باشید. قابلیت Talk Thru نیز امکان کم کردن صدای موسیقی برای برقراری مکالمه با دیگران حین گوش دادن به موسیقی را فراهم می‌نماید. به علاوه این هدفون از ویژگی نویز کنسلینگ نیز بهره می‌برد که می‌توانید بدون تداخل صدای محیط موسیقی مورد علاقه‌تان را گوش نموده یا مکالمات را بدون هیچ مشکلی برقرار کنید. به علاوه برای اتصال قابلیت بلوتوث 5.3 و LE Audio را ارائه داده‌اند که نه تنها اتصالی روان و بدون تاخیر فراهم می‌نماید؛ بلکه LE Audio نیز کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد. همچنین میزان مصرف را هم به حداقل ممکن می‌رساند. باتری این هدفون 70 ساعت (غیرفعال بودن نویز کنسلینگ) و تا 44 ساعت (فعال بودن نویز کنسلینگ) پخش موسیقی و مکالمه را فراهم می‌کند. همین‌طور در صورت اتمام شارژ، تنها با قرار دادن در حالت شارژ به مدت 5 دقیقه، می‌توانید تا سه ساعت از آن استفاده نمایید. درنهایت شما هدفون جی بی ال لایو 770NC را با رنگ‌های مشکی، سفید و آبی و با قیمت تقریبی 130 دلار در بازار مشاهده خواهید کرد.

آشنایی با 3 هندزفری جدید JBL

در مراسم CES 2024، شرکت JBL در یک اقدام نوآورانه، نسل جدید هندزفری‌های بی‌سیم را معرفی کرد. در این هندزفری‌ها شاهد حضور نمایشگرهای LED بر روی کیس‌های نگهداری هندزفری هستیم که این نمایشگر LED، قابلیت‌های زیادی را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این قسمت با سه هندزفری جذاب JBL بیشتر آشنا می‌شویم.

JBL Live Beam 3

هندزفری بی سیم jbl live beam 3 با طراحی مدرن، ساده و جذاب خود می‌تواند تمامی نیاز شما را از بابت داشتن یک هندزفری به روز برآورده کند. طراحی ارگونومیک آن موجب می‌شود که این هندزفری به راحتی داخل گوش جای گرفته و حین استفاده‌های طولانی مدت نیز گوش را اذیت نمی‌کند. به علاوه گواهی IP55 نیز تعبیه شده است که بدنه محصول را در برابر آب و رطوبت مقاوم می‌سازد. از این رو حتی حین بارندگی نیز می‌توانید از آن بهره ببرید. همچنین برای اتصال و پخش موسیقی دو قابلیت مختلف بلوتوث 5.3 LE و بلوتوث چند نقطه‌ای را در نظر گرفته‌اند. بلوتوث 5.3 LE نه تنها کیفیت صدا و میزان مصرف باتری را بهبود می‌بخشد؛ بلکه اتصالی روان و بدون مشکل را برایتان به همراه می‌آورد. بلوتوث چند نقطه‌ای نیز امکان جابه‌جایی میان دستگاه‌های متصل مختلف را فراهم می‌کند. از نظر عملکردی نیز کم و کسری ندارد. به نحوی که با بهره‌گیری از فناوری‌های LDAC و Spatial Audio صدایی با کیفیت، شفاف و صحیح را در اختیار خواهید داشت. همین‌طور قابلیت نویز کنسلینگ انطباقی نیز، امکان کنترل نویز محیط را حین مکالمات و شنیدن موسیقی به ارمغان می‌آورد. باتری آن هم ظرفیت خوبی دارد که همراه با کیس می‌تواند تا 36 ساعت شارژ را برایتان تامین کند. درنهایت کیس آن از یک نمایشگر LED بهره می‌برد که می‌توانید اطلاعات مختلف را مشاهده و دستگاه را به صورت بهینه مدیریت نمایید.

JBL Live Buds 3

این هندزفری لوبیا شکل با وزن سبک، سری سیلیکونی و گواهی IP55 می‌تواند همراه مناسبی برای تمامی لحظات شما باشد. هندزفری بی سیم لایو بادز 3 در استفاده‌های طولانی مدت شما را خسته نخواهد کرد. همچنین در برابر رطوبت و نفوذ گردوغبار نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. باید اشاره کنیم که کیس نگهداری آن نیز همانند دو سری جدید از یک نمایشگر لمسی 1.45 اینچی بهره می‌برد که می‌تواند تنظیمات هندزفری و کنترل موسیقی و مکالمات را راحت‌تر از پیش نماید. به علاوه قابلیت‌های عملکردی چون Hi-Res و Spatial صدایی غنی و فضایی را به ارمغان می‌آورد. همین‌طور از ویژگی‌های Personi-Fi3 و نویز کنسلینگ انطباقی نیز برخوردار است که می‌توانید کیفیت صدا و نویز محیط را بر اساس شنوایی خود تنظیم کنید. علاوه بر این 6 میکروفون نیز در نظر گرفته‌اند که می‌تواند مکالمات شفاف را برایتان تامین کند. درنهایت برای اتصال به گجت‌های مختلف، هندزفری بی سیم جی بی ال لایو بادز 3 با بلوتوث 5.3 LE در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که دستگاه را بدون هیچ تاخیر یا مشکلی در کم‌ترین زمان متصل می‌کند. علاوه بر این میزان مصرف باتری را نیز به شکل بهینه‌ای کاهش می‌دهد.

JBL Live Flex 3

بر خلاف دو مدل قبلی، هندزفری JBL Live Flex 3 بدون سری سیلیکونی به کاربران ارائه می‌شود که این موضوع می‌تواند برای دوستداران طراحی هندزفری ایرپاد 3 خبر خوشحال کننده‌ای باشد. شکل و شمایل آن با گوش سازگاری کامل دارد که این امر موجب می‌شود در استفاده‌های طولانی مدت، اذیت نشوید. باید اشاره کنیم این هندزفری به دلیل شیوه طراحی متفاوت خود نمی‌تواند نویز کنسلینگ را به خوبی انجام دهد؛ بنابراین نباید در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا، انتظار کیفیت عملکردی بالایی داشت. باتری این هندزفری در صورت خاموش بودن قابلیت نویز کنسلینگ نیز می‌تواند به مدت 10 ساعت دوام بیاورد و نیازهای شما را به خوبی تامین کند. درنهایت باید اشاره کنیم کیس هندزفری جی بی ال لایو فلکس 3 نیز از یک نمایشگر لمسی LED برخوردار است که مدیریت بهتر گجت را برایتان به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که این سه هندزفری جذاب جی بی ال نهایت تا قیمت 200 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

آشنایی با 3 میکروفون جدید JBL

امروزه تولید محتوا به یکی از مشاغل محبوب تبدیل شده است که بسیاری از افراد می‌توانند تنها با تهیه تجهیزات اندکی، این فعالیت را شروع کنند. یکی از تجهیزات الزامی این فعالیت، میکروفون است. تهیه یک میکروفون با کیفیت می‌تواند سطح کیفیت کاری شما را به نحو چشمگیری تغییر دهد که این امر موجب جذب هرچه بیشتر مخاطبان می‌شود. از این رو شرکت JBL برای تامین نیاز کاربران، اقدام به معرفی و عرضه میکروفون‌های با کیفیت نموده است که در این بخش با این میکروفون‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

Quantum Stream Talk

اگر شما یک استریمر یا یک پادکستر نیمه حرفه‌ای هستید؛ میکروفون JBL Quantum Stream Talk می‌تواند گزینه مناسبی به شمار رود. این میکروفون با الگوبرداری از پیکاپ فوق کارادیوئید می‌تواند صدایی شفاف و متمرکز را ضبط کند. همچنین سیستم نویز کنسلینگ آن نیز می‌تواند سروصداهای محیط را حذف و به حداقل برساند. به علاوه از یک پایه ضربه‌گیر بهره می‌برد. به علاوه قابلیت تنظیم EQ از طریق نرم افزاری کامپیوتری JBL QuantumEngine فراهم می‌کند. باید اشاره کنیم این میکروفون جذاب 49.99 دلار قیمت دارد.

 Quantum Stream Wireless

شرکت جی بی ال برای آن دسته از تولیدکنندگان محتوا که در محیط‌های باز و مختلف فعالیت دارند؛ میکروفون Quantum Stream Wireless را تنها با قیمت 99.99 دلار ارائه می‌دهد. این میکروفون از یک گیره و یک کانکتور USB بهره می‌برد. شما می‌توانید آن را به لباس خود یا از طریق کانکتور آن را به گوشی همراه یا سایر گجت‌های دیجیتال متصل نموده و صدای خود را با کیفیت عالی ضبط کنید. همچنین این میکروفون با بهره‌گیری از الگو پیکاپ همه جهته صدا را از تمامی زوایا دریافت نماید. همین‌طور سیستم نویز کنسلینگ آن نیز می‌تواند انتظارات شما را تامین کرده و نویزها را به خوبی از پس زمینه حذف نماید. درنهایت میکروفون جی بی ال کوانتوم استریم وایرلس با قیمت 99.99 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

Quantum Stream Studio

شرکت جی بی ال، تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا را نیز از قلم نینداخته است. درنتیجه برای این دسته از عزیزان میکروفون اختصاصی Quantum Stream Studio را معرفی و ارائه می‌دهد. این میکروفون مجهز به سه کپسول خازنی است که صدا را روی فرکانس 192 کیلوهرتز بر 24 بیت ضبط می‌کند. همچنین با الگوی پیکاپ 4 طرفه می‌توانید صدا را از جهت‌های مختلف ضبط کنید. به علاوه با کمپرسور یکپارچه می‌توانید کنترل صداها را در دست داشته باشید. باید اشاره کنیم این میکروفون با قیمت 149.99 دلار به فروش می‌رسد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
2 + 4=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند