گوگل بازی های ابری را مستقیماً در نتایج جستجوی خود جاسازی می کند

گوگل بازی های ابری را مستقیماً در نتایج جستجوی خود جاسازی می کند -

گوگل بازی های ابری را مستقیماً در نتایج جستجوی خود جاسازی می کند

جستجو و بازی کنید

به نظر می‌رسد گوگل در حال آزمایش است که به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را از سرویس‌های استریم ابری (مانند Google Stadia ) با یک کلیک از نتایج جستجوی خود راه‌اندازی کنید.

همانطور که توسط برایانت چپل (از طریق The Verge ) مشاهده شد، اگر بازی را جستجو کنید که در یک سرویس استریم در دسترس است، دکمه Play کوچکی دریافت خواهید کرد – روی آن کلیک کنید، و عنوان روی پلتفرم مربوط به بازی ابری راه اندازی می شود. داخل مرورگر شما

گوگل کاری مشابه با فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی در جستجو انجام می‌دهد: اگر در یک پلتفرم استریم (مانند نتفلیکس یا دیزنی پلاس )، پیوندهایی برای راه‌اندازی محتوا در کنار فهرست معمولی نتایج مشاهده می‌کنید.

گوگل بازی های ابری را مستقیماً در نتایج جستجوی خود جاسازی می کند

تست کردن

در زمان نگارش این مقاله، گوگل به طور رسمی در مورد این آزمایش اظهار نظر نکرده است، بنابراین احتمالاً هنوز در مرحله آزمایش است و ممکن است برای همه ظاهر نشود. به نظر می رسد برای کسانی که آن را دارند، هم در نسخه دسکتاپ و هم در نسخه موبایل صفحه اصلی Google در دسترس است.

همانطور که امیدوارید، فقط Google Stadia نیست که مسابقات برای آن نشان داده می شود. اگر بازی‌ها در Amazon Luna ، Nvidia GeForce Now و Xbox Cloud Gaming باشند، دکمه Play نیز ظاهر می‌شود - این نشان می‌دهد که شاید بازی‌های ابری پیشرفته‌تر است و پلتفرم‌هایی که افراد به آن وارد شده‌اند، بیشتر از آنچه تصور می‌کردید، باشد.

بر اساس آنچه که مردم تاکنون توانسته‌اند آن را آزمایش کنند، برای همه بازی‌ها در همه پلتفرم‌های استریم تجربه‌ای کاملاً بدون اصطکاک نیست (اگر به درستی وارد سیستم نشده‌اید یا برای مواردی مانند XBox Cloud Gaming، باید روی برخی از فرمان‌ها کلیک کنید. یا وارد سرویس ها شوید)، اما برای ویژگی ای که به تازگی ظاهر شده است، انتظار می رود – و بدون شک در طول زمان بهبود خواهد یافت.

گوگل بازی های ابری را مستقیماً در نتایج جستجوی خود جاسازی می کند

سیستم ابری برای بازی می آید

بازی‌های ابری هنوز به درستی آغاز نشده است – شما هنوز به یک اتصال پهن باند بسیار سریع و کم تأخیر نیاز دارید تا از آن نهایت استفاده را ببرید – اما دیدن جذابیت پخش جریانی بازی‌ها از طریق وب، درست مانند فیلم یا موسیقی، دشوار نیست. .

برای شروع، لازم نیست سخت افزار اضافی بخرید، و سخت افزاری که بازی ها را روی ابر اجرا می کنید همیشه پیشرفته هستند.

راه‌اندازی Cyberpunk 2077 – چیزی شبیه به آشفتگی در هر پلتفرمی به جز سرویس‌های ابری، زیرا به‌روزرسانی‌ها سریع و یکپارچه بود زیرا توسعه‌دهندگان سعی می‌کردند باگ‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنند – مزایای داشتن یک پایه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را نشان داد که می‌توان به طور مداوم آن را انجام داد. بهینه سازی شده است.

گوگل بازی های ابری را مستقیماً در نتایج جستجوی خود جاسازی می کند

و سپس این مزیت وجود دارد که بتوانید در هر جایی بازی کنید. نمی‌توانید پلی‌استیشن 5 را به ساحل بکشید، اما می‌توانید بازی‌های آنلاین را از طریق مرورگر روی تبلت انجام دهید – البته با فرض اینکه مکان تعطیلات دارای شبکه Wi-Fi بسیار قوی باشد.

با گذشت زمان، این سرویس‌های بازی ابری در ارائه بازی‌ها از طریق وب بهتر می‌شوند، در حالی که سرعت اتصال (هم از طریق Wi-Fi و هم از طریق شبکه‌های سلولی) به ناچار بهبود می‌یابد.

خیلی زود، جستجو برای یک بازی و راه‌اندازی آن مستقیماً از صفحه نتایج Google ممکن است در واقع بسیار رایج شود.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
8 + 3=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند